f_4023001_1.jpg

我答應照顧好自己的健康。 當我身體健康時,我是一個堅強的女人。 當我夠堅強,我可以幫助我自己和我周圍的人。 我應該把我自己和我的健康放在最優先考慮的順序。 我將把這份信息送給所有我生命中認識的女人,她們都應該要好好照顧自己。
這是我的承諾。

I promise to take care of me.
For myself and the people who love me.
I promise to take care of my health. When I am in good health, I am a strong woman. When I am strong I can help myself and the people around me. I deserve to put myself and my health before anything else. I will spread this message to all of the women in my life who need to take care of themselves.
This is my promise.

A Promise to Women
The “Promise to Me” was founded on the belief that by empowering women to make their health a priority, we can start to reduce the number of women who are impacted by treatable diseases.

 

 

 

NBIC長島乳房醫學影像中心,是專位女性良深打造的乳癌篩選專業醫療診所

乳房攝影 乳癌篩檢 乳房檢查 乳房超音波 乳房硬塊 乳房纖維囊腫 乳房健檢 永承診所

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    永承診所 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()